Kako postati odličan sugovornik? Upoznajte pravilo 43:57


Ako razmišljate o talentiranim sugovornicima, vjerovatno prvo pomislite na one koji su izvanredni govornici – oni koji nas zadivljuju svojim uvidima, duhovitošću i šarmom. Međutim, stručnjaci za komunikaciju vjeruju da ako želite ostaviti odličan dojam na nekoga, znanje o tome kako slušati prolazi dug put.

Oni od nas koji vole biti riječiti misle da nas svijet voli zbog toga koliko dobro možemo govoriti. Ali osobe koje sjede ispred vas imaju puno toga za reći, i ništa ih ne čini sretnijim tokom razgovora nego vaša nezamijenjiva pažnja.

Kao što staro pravilo kaže, nikad nećemo potpuno zapamtiti sve što nam je neko rekao, ali nikada nećemo zaboraviti kako smo se osjećali. Kada aktivno slušate svog sugovornika, oni osjećaju da cijenite njih i da ste otvoreni za njihove potrebe. Također olakšava sve osjećaje sukoba ili neprijateljstva.

Nakon dobrog razgovora, osoba s kojom ste razgovarali trebala bi pomisliti: “Wow, ta osoba me stvarno razumije”, umjesto “Bilo je kao da uopće ne postojim”.

Ovo otkriće je poznato kao pravilo 43:57.

Iako je studija provedena na poslovnim pozivima, razlog zbog kojeg radi trebao bi se primjenjivati ​​i na društvene razgovore. Obraćanje više pažnje pomaže prodavcu da identificira potrebe klijenta i čini da se oni osjećaju ugodno trošenjem novca jer znaju da to rade s nekim ko razumije njihove interese.

To je isto kao u društvenoj situaciji gdje osoba s kojom razgovarate želi znati da cijenite i poštujete ono što govori.

Ovo je odličan savjet, ali ponekad je teško slušati kad ste u zabavnom razgovoru i imate puno toga za reći.