Ako ste bili u austrijskom supermarketu, vjerovatno su vas kasirke ili kasiri upitali da li imate JÖ karticu. Ali šta je to i kako funkcioniše?
Čak i prije nego što su stope inflacije u Austriji dostigle dvocifrene brojeve, kartica sa popustima JÖ je već bila veoma popularna. U mnogim supermarketima, drogerijama i prodavnicama, čut ćete pitanje “Haben Sie eine Jö Karte?” (Imate li Jö karticu?) baš prilikom plaćanja.
Misli se na najveću austrijsku karticu za popuste i sakupljanje bodova, koju je kreirala kompanija Jö Bonus Club 2018. godine. Karticu možete koristiti u mnogim objektima jer je kompanija osnovana kao nezavisna firma u okviru velikog konglomerata REWE Group u Austriji.
To znači da možete koristiti Jö karticu za sakupljanje bodova i iskorištavanje popusta u objektima kao što su ADEG Kaufleute, Allianz, BAWAG, BILLA, BILLA PLUS, BILLA Reisen, BIPA, Interio, LIBRO, mjam, OMV, PAGRO DISKONT, PEARLE, PENNY, Universal, VERBUND i ZGONC, prema zvaničnoj stranici kluba.
Kako to funkcioniše?
Nije mnogo drugačije od drugih programa lojalnosti: što više trošite u partnerskim prodavnicama, to više bodova sakupljate. Svaka marka možete odabrati kako konvertovati eure u bodove. Na primjer, za svaka dva eura potrošena u supermarketima Billa i Billa Plus dobijate jedan bod.
Kada kupujete gorivo na OMV benzinskim pumpama, za svaki ili dva litra (zavisno od vrste goriva) dobijate jedan bod.
Besplatno saznajte najnovije informacije o Austriji
Nakon toga, možete iskoristiti sakupljene bodove za određene popuste u svakoj prodavnici ili smanjiti račun na kasi za jedan euro za svakih 100 sakupljenih bodova. Također, određene marke pružaju dodatne pogodnosti članovima Jö kluba, kao što su popusti na pranje automobila za 150 bodova na OMV benzinskim pumpama, na primjer.
Bodovi ističu tri godine od datuma kada su pribrojeni na Jö saldo.
Kako mogu da učestvujem?
Možete se registrirati za besplatni račun na zvaničnoj internet stranici. Nakon toga ćete dobiti karticu na kućnu adresu, ali također možete koristiti i aplikaciju za sakupljanje bodova, provjeru stanja i dobijanje nagrada.
Da li postoje neke brige vezane za privatnost?
Pa, da. Krajem 2022. godine, kriminalci su uspjeli hakirati Jö-Bonus Club i pristupiti 18.000 korisničkih računa koristeći e-mail adrese i lozinke koje su ukrali iz drugih izvora. U 75 slučajeva, oni su izvršili kupovine koristeći ukradene bodove. Tada je kompanija izrazila izvinjenje i zamolila korisnike da promijene lozinke.
Također, austrijski mediji su već izvijestili o zabrinutosti u vezi sa privatnošću kod kartica sa popustima. Da biste sakupljali bodove, potrošači daju kompanijama pristup svojim e-mail adresama i istoriji kupovina, što može biti korišteno za kreiranje profilа potrošača.
Prvo, nemojte ponavljati lozinke; koristite upravitelja lozinki da biste kreirali jaku lozinku koju nećete koristiti na drugim sajtovima. Također možete koristiti lažnu ili alternativnu e-mail adresu umjesto glavne – i preskočiti bilo koja nepotrebna polja za informacije, kao što su broj telefona ili adresa, kada je to moguće.
Često postavljena pitanja:
Kako mogu postati član Jö Bonus Club-a?
- Možete se registrovati za besplatni račun na zvaničnoj internet stranici i dobiti karticu kod kuće ili koristiti aplikaciju za sakupljanje bodova.
Gdje mogu koristiti Jö karticu?
- Jö karticu možete koristiti u različitim objektima kao što su ADEG Kaufleute, Allianz, BAWAG, BILLA, BILLA PLUS, BILLA Reisen, BIPA, Interio, LIBRO, mjam, OMV, PAGRO DISKONT, PEARLE, PENNY, Universal, VERBUND i ZGONC.
Kako se bodovi pretvaraju u popuste?
- Svaka marka može odabrati svoj način konverzije eura u bodove. Na primjer, za svaka dva eura potrošena u supermarketima Billa i Billa Plus dobijate jedan bod.